Alla inlägg under mars 2011

Av Michelle Larsson - 23 mars 2011 15:52

Tjena!

Kom precis hem från skolan, jobbig dag! Hade bip test eller vad fan det heter, klara det galant! Träningen har verkligen satt fart på mig. Nu ska jag plugga lite franska, sen vila en stund. Efter det blir det att ge sig av o träna. Peace and love.

//ML


Klassen :D

 

Av Michelle Larsson - 22 mars 2011 20:25

Är hemma nu efter en plågsam träning. Har lagat mat så ska äta snart, muuums!

Sen måste jag plugga, har nämligen franska prov på torsdag :/ Wish me good luck!

Jaja nu ska jag äta, kärlek till mat :D

//ML



 

Av Michelle Larsson - 22 mars 2011 17:41

Tja!

Hade nationella prov i NO idag, det gick nog hyffsat skulle jag tro. Sen har jag bara vart hemma, nu ska jag dra o träna med Atrishh. Vi hörs, puss.

//ML


/

Ovido - Quiz & Flashcards