Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Michelle Larsson - 24 mars 2011 22:05

Nu har jag städat klart mitt rum och inrett det med nya saker, nice blev det!

Jag laddar upp bilder på hur det blev imorgon för måste ta o sova nu, är skit trött :/

Annars så har jag varit med Gabriel, trevligt hade vi, beställde pizza o satt o snacka. Nu ska jag ta en dusch sen blir det godnatt för min del. Ha en fortsatt bra kväll kära läsare, peace.

//ML

Av Michelle Larsson - 24 mars 2011 14:20

JAG HATAR FRANSKA! Ska verkligen inte fortsätta läsa det på gymnasiet. Jag kommer få ett stämplat IG på provet -.-

Aja kom iaf precis hem, ska sova en stund nu för är jävligt trött. Sen kommer Gabriel, förresten så har han namnsdag idag:) Grattis på namnsdagen älskling!

Vi hörs senare kära läsare.

//ML 

       

Ovido - Quiz & Flashcards