Alla inlägg under november 2010

Av Michelle Larsson - 6 november 2010 20:34

Michelle larsson,

jag måste bara säga att du e världens bästa gumman.

en vänn som dig borde alla få ha,

Vi har kännt varandra sen små, och vi håller fortfarande ihop och det hoppas jag att vi gör enda tills livets slut..

Vi har haft våra dagar, vi har gått igenom så mycket tillsammans, du är mer än bara en vänn för mig, du är som mitt eget kött o blod. jag skulle göra allt för dig, skulle göra allt som krävdes, allt i min makt för att få se dig ha ett leende på läpparna, jag vill ditt bästa vill att du ska må bra och vara glad och nöjd med allt runt omrking dig,

när jag ser dig må dåligt så känns det som en sten ligger o tynger på mitt hjärta, får så dåligt samvete av att se dig såhära,

Dom dagarna när jag har mått dåligt och inte haft det så lätt så har jag alltid haft dig och slava bakom min rygg, nu när du mår som du mår så är det min tur att backa upp dig till tusen och alltid finnas där för dig, något jag alltid kommer att göra.

jag finns där för dig alla tider på dygnet

och en sak ska du veta, det är att allting kommer att ornda sig, du är stark gumman håll i hop bara gör ditt bästa, tänk possetivt även om det känns tuft.

Är det något så vet du vart jag finns,

Min kärlek till dig är obeskrivlig!


// Juliette.



Utan er, ingen juliette!


...

Av Michelle Larsson - 3 november 2010 20:27

Allt e jobbigt just nu, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till älsklingen min. Tårarna bara rinner o rinner, det gör så jävla ont i hjärtat. Kvällarna är värst,

Jag tänker på dig hela tiden, varenda sekund som går. Vill vara där med dig o hålla om dig. Saknar dig så sjukt mycket, längtar så mycket tills jag får se dig igen. För bara några veckor sen var allt som vanligt, det är så sjukt, allt kom som en jävla chock. Fattar inte vad som händer, allt är så jävla sjukt nu. Det är så orättvist att just du drabbas, det borde va jag istället. Jag ber till Gud att du ska bli bra, att du ska va glad igen, att du ska kunna skratta igen o ha ett leende på läpparna. Du är min andra halva gubben, inget ska någonsin skilja oss åt. Du är stark, du klarar det här det vet jag o jag ska hjälpa dig. Jag ska stå vid din sida o hålla din hand hela vägen. Må Gud vara med dig min ängel, JAG ÄLSKAR DIG FÖREVIGT!

Presentation


Michelle Larsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards