Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Michelle Larsson - 31 mars 2011 21:09

Tjena mittbena!

Sitter här med färgen i håret, är så sjukt rädd att det ska bli oranget. Håll tummarna för mig! Vi hörs sen om jag inte har dött av resultatet :/

//ML

Av Michelle Larsson - 31 mars 2011 19:32

Har precis ätit tacos, gud vad mätt jag är! Nu ska jag dra till Ica Maxi med Slava o köpa hårfärg för ikväll blir jag mörkblond! Trött på den här trista mörka färgen, saknar mitt gamla hår. Wish med good luck, hoppas jag inte blir orange haha :/

//ML


 

 
Av Michelle Larsson - 31 mars 2011 16:02

Tja!

Precis kommit hem från skolan och nu ska jag dra och träna med Atra o Trifa. Skolan tar livet av mig, valde förresten SAM Beteende men tror jag ska byta till Handel för orkar verkligen inte plugga livet av mig mer :/ Aja nu måste jag röra mig mot bussen, vi hörs!

//ML

<3

Av Michelle Larsson - 31 mars 2011 16:01

Till dig min prins!


Ovido - Quiz & Flashcards