Alla inlägg under juni 2010

Av Michelle Larsson - 30 juni 2010 14:11

Hinner inte skriva så mycket, är skit stressad. Måste ju packa o så, för imorgon åker jaaaaaaag till Grekland. Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det bra, vi ses om en vecka :D

//ML

...

Av Michelle Larsson - 29 juni 2010 21:23

Trött på varje dag jag fått vänta o vänta...


Av Michelle Larsson - 29 juni 2010 01:17

Julie skrämmer mig :( Jag hoppas hon driver, annars hoppar snart mitt hjärta ut hahaha :(

//ML

Av Michelle Larsson - 29 juni 2010 00:45

Inte hänt mycket idag, vart hemma o tagit det lugnt, min pollenallergi tar ju livet av mig! Drog iaf ut en stund på kvällen. Nu ska jag titta på TV, imorgon blir det parken.

//ML

Av Michelle Larsson - 27 juni 2010 11:18

Hann inte skriva igår, men vaknade iaf vid två då jag och hevi drog hem till henne. Där åt vi o så, sen drog vi och tog en slagstaglass. Julia kom lite senare, då drog vi till mesta sen till Ica Stenby o köpte lite grejer till kvällen, jag och Hevi sov ju hos Julia igår. Vi hade det jätte trevligt, vi bada, kolla på film o bara snacka. Haha ingen av oss har sovit något, jag drog hem vid nio o då hade jag inte sovit något alls. Jaja nu ska jag städa mitt rum, sedan kommer älskling hit. Ha det bra!

//ML

Av Michelle Larsson - 26 juni 2010 02:39

Somna efter mitt senaste inlägg o vakna inte förns fyra hahah asså min sömn :/

Drog direkt till stan o mötte upp Hevi, vi åt o sen åkte vi hem till Julia där kvällen spenderades. Kul hade vi :) O Hevi sover här oxå, vi planerar att åka till Turkiet med Mamma o Marina. Hon måste bara snacka med hennes föräldrar, hoppas det blir av!

//ML


Här har ni några bilder från ikväll.

     

Av Michelle Larsson - 25 juni 2010 13:53

Somna tidigt igår för en gång skull. Nu ska jag börja städa mitt rum o sen ringa hevi o fråga hur det blir idag. Ha en trevlig midsommar!

//ML

Av Michelle Larsson - 24 juni 2010 23:42

Kom precis hem, vart hos Julia med Hevi. Vi badade ett tag oxå, fast Hevi var en badkruka som vanligt. Tack för en trevlig kväll tjejer!

//ML

Ovido - Quiz & Flashcards