Alla inlägg under april 2011

Av Michelle Larsson - 23 april 2011 20:14

Sitter hos mormor och morfar med familjen. Vi har precis fått våra påskägg men jag är inte alls sugen. Har nämligen moffat godis typ hela veckan. I onsdags så firade vi Atra, kul var det! I torsdags hände inget speciellt och igår va jag med älsklingen. Vi käka på Ming och sedan var vi hos mig en stund. Nu ska jag umgås med familjen. Glad påsk alla läsare!

//ML

Av Michelle Larsson - 18 april 2011 19:55

Tjaba!

Kom precis hem, var ute med tjejerna o chilla. Förresten så färgade jag håret svart igår, I know what you think, jag färgade ju det nyss ljust men eftersom det inte blev som jag ville ha det så färgade jag tillbaka. Ska till frisören och fixa det, måste bara låta håret vila ett tag. Det blir perfekt timing till sommaren för då blir det solblekt också, speciellt när jag åker utomlands. Det blir en mer naturlig färg. 

Nu måste jag dra för älskling kommer snart o sover här, vi får se vad vi hittar på. Blir nog att gå och hyra en film o köpa massa godis. Ha en fortsatt trevlig dag!

//ML


 

Av Michelle Larsson - 17 april 2011 12:05

Godmorgon! Sitter på balkongen och njuter av det underbara vädret. Hade inte tid att uppdatera igår eller iförrgår men i fredags spenderades dagen hos Gabriel med en massa folk, kul var det! Och innan det hade jag som sagt jobbintervju på mc som jag hoppas gick bra. Igår va jag ute med Juliebulie, Slava, Gabriel o dom. Sen senare mot kvällen så va jag ute och joggade med Marina. Hon va skit duktig med tanke på att Hevi satte sig på marken efter halva vägen hahah. Nu ska jag ut och springa, sen blir det att grilla med vännerna. Ha en härlig dag!

//ML

Av Michelle Larsson - 14 april 2011 22:47

Jaa namnet säger ju allt. Ska nämligen på jobbintervju imorgon på McDonald's. Wish me good luck!

//ML


 

Av Michelle Larsson - 14 april 2011 20:35

Tja!

Har precis kommit hem, var ute med tjejerna. Var med älsklingen idag också. Det gck väl hyffsat på franska provet, däremot inte på basketcupen. Vi vann den första men förlora den andra :/ Nu ska jag ut o springa med Hevi och Julia!

//ML

Av Michelle Larsson - 13 april 2011 21:24

Letar efter ett par snygga kilklack till sommaren. Har sett några på Have2have.se och Bianco.


         

Av Michelle Larsson - 13 april 2011 21:10

Godkväll! Plugg plugg plugg, nu har man franska prov igen. Att dom aldrig får nog. Idag har jag bara vart hemma efter skolan, somna direkt när jag kom hem o vakna för en timme sen. Sjukt så myyycket jag sover! Imorgon har vi buffertdag sen basket cup. Haha ska spela så vi får se hur det går, har jävligt ont i halsen så jag får väl ett astmanfall på plan. Förresten så spelade jag basket i fyra år, slutade i sjuan. Saknar verkligen laget och cuperna, Gud vad kul vi hade!

//ML


Miss mah babyboy!

 

Av Michelle Larsson - 12 april 2011 23:13

Är hos Julius, vi har kollat på BB och lagat mat. Annars så hade jag utvecklingssamtal idag, det gick toppen. Sen var jag iväg en sväng till Hevi. Imorgon har jag sista delen i engelska nationella, äntligen! Godnatt kära läsare.

//ML

Ovido - Quiz & Flashcards