Alla inlägg den 23 mars 2011

...

Av Michelle Larsson - 23 mars 2011 19:51

Nu är jag hemma efter en joggingtur med Julia. Vi är helt döda haha men skönt var det. Förra veckan jogga vi i två o en halv timme! Gissa om vi decka när vi kom hem. Nu ska jag ta en dusch, äta och sen plugga. Peace!

//ML

Av Michelle Larsson - 23 mars 2011 16:26

                                       


Snygga saker va? Ska till Stockholm på lördag, så ska köpa dessa saker där.

Eller det som jag hittar rättare sagt.

Av Michelle Larsson - 23 mars 2011 15:52

Tjena!

Kom precis hem från skolan, jobbig dag! Hade bip test eller vad fan det heter, klara det galant! Träningen har verkligen satt fart på mig. Nu ska jag plugga lite franska, sen vila en stund. Efter det blir det att ge sig av o träna. Peace and love.

//ML


Klassen :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards