Alla inlägg under juli 2010

Av Michelle Larsson - 24 juli 2010 23:38

Visst är det sjukt att för ungefär 2 veckor sen hatade vi varandra men nu är vi nästan varje dag?  Kan inte fatta att jag har ogillat någon så underbar som du. är verkligen glad att jag bad om ursäkt o att vi började umgås. vi har vart varje dag i en vecka och kännt varandra i två men ändå vet du nästan allt om mig och jag om dig. det är underligt att man kan komma varandra så nära på så kort tid men är som sakt var glad att jag släppte in dig i mitt liv och önskar att jag gjort det mycket tidigare med tanke på hur kul vi kunnat haft istället för att ogilla varandra men men nu har vi ju iallafall tid framför oss. Du är skönhet michelle både på utsidan & insidan, det allra bästa förtjänar du och jag hoppas att du vet att jag finns för dig alla tider om dygnet just one call away.
love. / julia julius 

Av Michelle Larsson - 21 juli 2010 17:10

Gårdagen börja med att jag o Julia sprang runt på stan o shoppa en massa. Sedan mötte vi upp Hevi o åkte hem till Julia. Var där ett tag sen fick vi skjuts in till stan. Vi åt på Ming sen fick Julias snälla pappa komma o hämta oss igen, stackars Uffe!:(

Framåt kvällen så satte vi oss vid Borsöknabadet  o umgicks med folk.Emma kom oxå, gud vad jag har saknat henne! Bla bla bla orkar inte skriva mer, ögonen faller snart ihop, e så sjukt trött måste jag säga! Nu ska jag  fixa i ordning mig o sedan röra mig mot Hevi där det blir tjejkväll med några mer.

Pease and love!

//ML

Av Michelle Larsson - 20 juli 2010 01:16

Tack för allt det underbara du skrev, det värmer verkligen. Du vet att jag älskar dig som min egna syster o att du är en av mina närmaste vänner! Kommer alltid finnas vid din sida, oavsett vad! 

O imorgon firar vi henne, wiiihooo vad kul vi ska ha! Först ska jag o Julia bara springa ner på stan snabbt, måste ju köpa en present till hennei! Sedan hem o fixa sig, efter det blir det ming o sist men inte minst fest haha :D Jaja nu ska jag gå o lägga mig, har en lång dag framför mig. Godnatt!

//ML

Av Michelle Larsson - 19 juli 2010 20:41

Nu när jag har vart borta så har mina älsklingar Julia & Michelle passat på att sitta inne och tycka synd om sig själva buhuhu (bögigt). Men som tur är så är jag hemma nu och har räddat dom. Nu ska det inte vara något mer att se tillbaka i tiden och se vad man borde gjort fuck it gjort är gjort. Bara att se framåt och leva livet alltså.
Igår var det riktigt nice vi fixa oss tillsammans drog ut och åt träffa lite folk och så. Gud vad jag gillar oss tjejer verkligen grymt jävla mycket!


Och Michelle älskling efter allt som hänt har du alltid mig. Förstår att det är svårt och du är den sista personen i världen som förtjänar det verkligen. Bara ett fucking retards cp fitt mongo terorist kan göra så. Så bara att skita i det och gå vidare, för både jag & du vet att du kan få så jäävla mycket bättre på ALLA sätt inget som går och neka min syster. Du är så stark, du är redan på bättre väg och villig att försöka jag blir så stolt över dig när jag ser det. Dagarna du känner dig ensam är det bara att komma eller be mig komma, dag som natt finns jag där raring. Vi behöver bara varnadra FUCK killar de kommer och går vi är unga och dumma. Med tiden skrattar man åt sina dumma tankar om att det skulle hålla förevigt. Dagen kommer då du hittar en kille som vill ditt bästa som är minst lika bra som du själv. Snälla kvinna kolla på dig med din skönhet kan jag garantera att du får en av de bästa hjärtat. men tills dess FUCK IT OCH LEV LIVET!
peace and love brows! :D

Av Michelle Larsson - 18 juli 2010 01:06

Blev bio idag istället, Julias snälla pappa bjöd oss :) Vi såg den nya Beck filmen-Levande begravd. Den va skit bra men jag o Julia kissa typ på oss. Imorgon blir det att träffa Hevi, vi ska va där när hon kommer hem. Har saknat henne såååå mycket!

Godnatt!

//ML


Önskar jag kunde spola tillbaka tiden, skulle kanske aldrig träffat dig då...

Av Michelle Larsson - 17 juli 2010 17:05

Har inte hunnit skriva något men häromdagen så var jag o Amanda iväg till mormor o badade sen sov jag hos henne, kul! Resten av dagarna har jag spenderat med Julia. Vi har mest badat o så men igår så sov hon hos mig oxå. Vi tog en jätte lång kvällspromenad o pratade, skit skönt var det faktist. Julia tog med sig en film oxå som vi skulle kolla på men då funkade den inte eller det var iaf något fel så vi fick nöja oss med att moffa godis o snacka om våra *******problem... Nu ska vi fixa iordning oss o sedan möta upp några. Vi har suttit inne hela dagen, vädret har gjort oss så deppiga men nu ska vi iaf väg så ni får ha et så bra kära läsare!

//ML

Av Michelle Larsson - 13 juli 2010 22:26

Hann inte skriva något igår men gårdagen började iaf med att jag luncha med Fabbe sedan tog vi en fika på Waynes efter att ha gått runt på stan ett tag. Tack för dagen Fabbe! Därefter drog jag hemåt o mötte upp Atra, Ornina, Gab o Amanda. Va med dom ett tag sedan stack jag hem. Senare mot kvällen va jag hemma hos Felicia.

Idag har jag bara vart med älskling, vi har hyrt film o han ska sova här. Ni får ha en trevlig kväll!

//ML


Visst ser vi små ut haha, det va ju ett tag sen :)

 

Av Michelle Larsson - 11 juli 2010 23:38

Här har ni mig, Marina o Kajal.  

En bild på Kajal o mamma.


Här är jag innan barbequefesten.

   


Hotellutsikten, vackert va ?!

 

Jag o Kajal.


Jag, Marina o mamii. Marina ska dock alltid göra sina fula miner på bilder men jag älskar henne ändå. Hon är världens bästa o gulligaste lillasyster!

 


En till bild på det vackra havet!


Jag o mamma på vattenskotern, det var riktigt kul måste jag säga!

 

O så sist men inte minst en bild som jag tog från flyget på Kefalonia.


Vill tillbaka!

Presentation


Michelle Larsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards