Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Michelle Larsson - 24 juni 2010 23:42

Kom precis hem, vart hos Julia med Hevi. Vi badade ett tag oxå, fast Hevi var en badkruka som vanligt. Tack för en trevlig kväll tjejer!

//ML

Av Michelle Larsson - 24 juni 2010 19:04

Somna klockan halv sju igår, inte bra när man måste vakna några timmar senare. Hade bestämt att åka till parkenbadet med Gabriel, men kom två timmar försent pga av att jag sov så sent eller tidigt kan man väl kalla det. Efter det stack vi hem till mig o åt mat, nu ska jag röra mig mot börsökna o möta Hevi o Julia. Ha det bra!

//ML

 

Av Michelle Larsson - 24 juni 2010 06:04

Klockan är 06:04 och jag kan fortfarande inte sova!

<3

Av Michelle Larsson - 24 juni 2010 05:13

Du har gjort mig lyckligast i världen, jag älskar dig!

:(

Av Michelle Larsson - 24 juni 2010 03:20

Är det bara jag som aldrig kan sova ? Har ni några tips som kan hjälpa mig att somna ? Haha, jag kanske är en nattuggla ? Jaja, nu ska jag iaf lägga mig o lyssna på lite lugn musik så kanske jag somnar tillslut. Godnatt o sov så gott!


Bjuder på en bild.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards