Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Michelle Larsson - 21 juni 2010 17:38

Hej alla läsare! Inte hänt så mycket hitills, vaknade av att Julie kom o bad mig följa med henne till stan. Så snäll som jag är så gjorde jag det haha. Är det någon som har börjat känna av pollen i luften ? Det har jag gjort o det tar verkligen dö på mig, både ögonen o näsan rinner som in i helvete! Har tagit både tabletter, nässpray o ögondroppar mot pollenallergi men inget hjälper. Fyfan på pollen!

Av Michelle Larsson - 21 juni 2010 02:58

Gabriel sover som en stock, men jag kan som vanligt inte somna. Det beror väl på att vi nyss åt som två grisar haha, men gott vare. Jag äter mat klockan tre på natten, inte konstigt att fläsket börjar hänga men imorgon när jag vaknar så ska jag tvinga med Gabriel ut på en joggingtur i skogen så att några kalorier bränns haha. Jaja nu ska jag ta en varm dusch så kanske jag blir lite sömnigare. Sov så gott alla vakna läsare!

//ML

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards