Alla inlägg den 9 april 2011

Av Michelle Larsson - 9 april 2011 12:56

Jag och älskling vakna för en stund sen. Ska börja fixa iordning mig sen blir det att möta upp Julia o ta en fixa. Gud vilket fint väder det är idag! Igår blåste det ju som fan. Förresten så blåste ett av årbytaken av så det var avspärrat överallt. Ne nu måste jag skynda mig, ha en underbar dag!

//ML


 Läs allt på www.eskilstunakuriren.se

Av Michelle Larsson - 9 april 2011 00:39

Älskling är här, vi ska strax sätta på en film. Idag hade jag prov hela dagen, först nationella i Engelska på läsförståelse och hörförståelse sen Kristendomen på eftermiddagen. Gissa om jag var helt slut efteråt, gick hem och sov direkt. Runt sju drog jag till Marjana som hade tjejkväll. Vi hade skit roligt haha. Nu måste jag dra, godnatt!

//ML

Ovido - Quiz & Flashcards