Alla inlägg under juli 2010

:)

Av Michelle Larsson - 11 juli 2010 15:11

Har inte skrivit sen jag kom hem, har inte orkat riktigt. O så tänkte jag vänta tills jag fått bilderna från Grekland, men dom kommer ska ni se. Jag har väl mest vart med älsklingen, han sov hos mig i fredags o jag hos honom igår. Riktigt kul har vi haft! Sen har man träffat tjejerna o tagit en runda på stan, igår träffade jag Fabbe oxå, vi tog en fika på Waynes o snacka om allt från a-ö. Nu väntar jag på Julie, vi får se vad vi hittar på. Ha det bra!

//ML


En bild från kvällen då jag sov hos älskliing.

 

Av Michelle Larsson - 9 juli 2010 02:26

Nu är jag hemma efter en lång flygtur haha. Flyget var fyra timmar försenat pga strejk i Grekland, inte kul! Trött är jag så nu ska jag lägga mig. Sov så gott!

//ML

Av Michelle Larsson - 7 juli 2010 11:44

Nu är det sista dagen här på Kefalonia. Kul har det vart, igår bada man i det vackra havet o så åkte jag vattenskoter med mamma. Något ni verkligen måste göra! Senare på kvällen var vi på en barbequefest där vi fick äta jätte god mat, dansa grekisk dans o sjunga karaoke. Skiit kul!  Nu ska jag bara lägga mig vid poolen o ta det lugnt. Vi hörs imorgon när jag är hemma, ha det bra!

//ML

Av Michelle Larsson - 2 juli 2010 23:32

Inte kunnat blogga, är ju i Grekland men idag så var hotellägaren så snäll så han låna ut sin dator. Nu ska jag ta ett nattdopp i havet med kära faster. Här är det varmt o skönt, så fucking underbart! Ni får ha det sa bra, bilder kommer upp när jag är hemma.

//ML

Presentation


Michelle Larsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards